تبلیغات
کلینیک و آکادمی تحقیقات بازار ایران iran marketing research clinic - استراتژی های بازاریابی

کلینیک و آکادمی تحقیقات بازار ایران iran marketing research clinic
 

-فصل دوم هماهنگی استراتژیك بازاریابی   14

1-2-  مفهوم هماهنگی استراتژیك   16

2-2- چالش هماهنگی استراتژیك در مدیریت بازاریابی  20

3-2- الگوهای عقلایی تدوین استراتژی بازاریابی  22

2-3-2- الگوی اسلاتر و  اُولسون. 24

3-3-2- الگوی فیلیپ كاتلر 26

4-2- الگوهای طبیعی تدوین استراتژی بازاریابی  28

1-4-2- الگوی واكر و همكاران. 29

5-2- الگوهای همه جانبه تدوین استراتژی بازاریابی: كاربرد نظریه نقاط مرجع استراتژیك   34

1-5-2- تهیه یك ماتریس SRP بازاریابی براساس دیدگاه فیگن بام و همكاران. 42

 فصل سوم -  نقاط مرجع استراتژیك در مبانی فلسفی و منطقی تئوری‌های مدیریت   48

1-3-  نقاط مرجع استراتژیك در مبانی فلسفی تئوری‌های مدیریت   48

1-1-3- SRP اول ـ نوع نگرش به علوم اجتماعی: عینی / ذهنی.. 48

2-1-3 ـ SRP دوم ـ ماهیت جامعه: جامعه‌شناسی نظم‌دهی یا تغییر بنیادی.. 51

2-3-  نقاط مرجع استراتژیك در مبانی منطقی تئوری‌های مدیریت   54

1-2-3-  نقاط مرجع در دسته‌بندی نظریه‌های مدیریت براساس دیدگاه ریچارد اسكات.. 54

2-2-3- نقاط مرجع در دسته‌بندی نظریه‌های مدیریت براساس دیدگاه بورل و مورگان. 57

3-2-3- نقاط مرجع در دسته‌بندی نظریه‌های مدیریت براساس دیدگاه ریچارد اچ. هال. 61

3-3-  جمع بندی نقاط مرجع در مبانی منطقی تئوری‌های مدیریت.. 64

فصل چهارم - استراتژی های بازاریابی برمبنای نقاط مرجع استراتژیک 67



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 توسط www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | :